zondag 5 juli 2020

Zondag diensten en Kruiskamp

Vanmorgen hoopte ik de doopdienst met Ds Zomer GKV Den Bosch te volgen. Ging niet door, geen uitzending gehad. Ik kon wel Utrecht Centrum dominee van Benthem volgen en Ridderkerk dominee Geersing.

De eerste foto was van 11:11 bij de Noorderplas.

2x Vutterpad gehad.

Wegwerkzaamheden net kunnen ontwijken.

Ik kwam Hannah Tennekes (meisjesnaam weet ik niet) tegen met oudste dochter Anne en kinderen.

Redelijk lange route gehad, maar was mooi op tijd weer thuis..

Regenkleding aan moeten doen, toch nodig gehad.

Statistieken;
17,23 Km.
1:54:51 Opnametijd.
10,91 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 Km/u  hogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1dzmMWoZRyvdTqfLGx0PWoF90l6VZ-AeH&usp=sharing



Rit van vandaag


Elke dag hetzelfde ontbijt 
Energy Mix met melk


Even droog A59 3 bruggen bij elkaar


Vutterpad


Meanderflat met bankje


Bossche hoeve


Bankjes


Gele Fort kruiwagen


A59 rechts afgesloten


GSM mast


Engelenmeer


Vutterpad


Plas bij Schoolstraat Engelen


Even pauze


Summerdream


Henriëttewaard strakke lijnen


Bankje bij golfterrein


Mais behoorlijke akker


Bramen gekocht


Stukje Maasboulevard


Monument dijk


Hier geen auto's parkeren


Gebouwen en Maasboulevard


Dijk


Weg ligt lager


Relatief nieuw


Rode deuren en ramen mooi herkenningspunt


Maaspoortweg


Bankje bij park


Skaten maar


Klappaal bij brug

Ik had deze keer veel bankjes 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.