vrijdag 17 juli 2020

Vrijdag OAD Vught

 Vanmorgen ging de wekker om 7:15 om op tijd te vertrekken.
Was er mooi op tijd, ondanks de foto's en berichten.


Ik had te maken met Mardi, Harold, John, Frank, Ton, Maikel, Ron, Roland, Harriët, Natasja en anderen.

Terugrit via de Bossche Broek, bij de Parade Henk ontmoet.

Daarna roomboterpunt bij het Stoepje gekocht en opgegeten. Abdul bij Pjotr gesproken. Harm kort gezien. Bij de uitgang Arjan gesproken ze waren een paar dagen weer thuis.

Mijn blog doet het weer niet goed, pas in de avond kon ik weer uploaden.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken
22,65 Km afgelegd.
2:20:48 Opnametijd.
12,63 km/u gem bij beweging
24 Km/u hoogste snelheid


https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ByCAAHfKbR6E0WxDZYUKMmQG7n4yxs8w&usp=sharing


Rit van vandaag


Bekend punt


Bij De Dieze


Omhoog


Station


Essent gebouw Heetmanplein


Paleisbrug


Vistrap


8 dakpunten


Stukje spoor


WSD OAD ingang Kettingweg


Braille apparaten 


Stickers op rol op plastic zakken plakken


Opgestapeld


Pleisters hoefde ik niet te doen vandaag


Overzicht


Water en koffieautomaat


Andere ruimte


Deze deuren meestal dicht


Sticker detail


Carillon Voorburg 


Bloemen bij voeten crucifix


Halve brug kunst


Water net te zien


Stukje Parade 's-Hertogenbosch


Stukje Sint Jan Kathedraal


Hier ben ik over een tijdje uitgenodigd
high tea met Anoiksis


Café De Unie


Kapelaan Koopmansplein


Fietstunnel


Bakkerij 't Stoepje Spakenburg 
Roomboterpunt weer gescoord

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.