donderdag 2 juli 2020

Donderdag Cementrum en Vught

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 9:15 deze keer met douchen en vertrekken richting Cementrum. Mike heeft een ander zadel op mijn gemonteerd, verder Frits, Willem, Ahmed en anderen gezien.

Daarna richting Vught gefietst, Langs terrein Isabella, Postweg en via binnenstad 's-Hertogenbosch terug.

Waarschijnlijk ga ik rond 16:00 naar de Lokerenpassage, maar hoef geen boodschappen te doen.

Daarna koken en eten en vertrekken naar de poes van Esther.

Ik voel me verder aardig goed gelukkig,

Statistieken;
14,39 Km.
1:24:53 Opnametijd.
12,18 Km/u gem snelheid bij beweging.
34 Km/u hogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Tfq7IILjcw4_cPY5Id6keTKx3-ZY0ktn&usp=sharing


Rit van vandaag


Cementrum met gele seniorenbusjes


Apart stopcontact met 3 polen 


Bankjes


Pauze tafel


Koffie en heet water


Hoekje veger en weegschaal en zo


Aanhangwagentje


Onderdelen


Gereedschap


Soldeerpistool


Bij de ingang 


Ganzen met jongen


Nieuw asfalt


Busstation CS


Stuwen op afstand te bedienen


Trap linksboven fietsster


Bovenop over de sporen


Andere kant


Onderdoorgang


Skyline 's-Hertogenbosch


Trap Isabella kant


Langs dat pad moet ik langs
links onderdoorgang


Stukje Isabella terrein


Rotonde laag bij "De Witte"


Pontje over


Wenteltrap


Gemaal en pontje over


Stadhuis 's-Hertogenbosch


Arena


Prins Hendrikpark / IJzeren vrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.