donderdag 23 juli 2020

Donderdag tweede ronde

Sippie van Ginkel vierde haar verjaardag, sociaal cultureel centrum de Helftheuvel rond 15:00 tot 17:00. Heen via het station gereden de tunnel onderdoor, van deze kant zeldzaam voor mij.

Ik was er aardig op tijd, redelijk grote groep mensen, niet iedereen kende ik.

Gesproken of gezien Arjen, Joke, Sippie zelf, Johan, Agnes, Leny, Cor, Janny, Tine, Heleen,  Kees, Jansien, Yvonne en anderen.

Terug via de Helftheuvelweg,  Rietveldenweg Graaf van Solmsweg, zig zag weg en Maasoeverpad. Daar kwam ik de man uit Bokhoven tegen die ik vroeger richting kerk nog wel eens zag. Hij vertelde dat hij verhuisd was naar Engelen. Het was dus een toevallige ontmoeting. Daar ben ik blij mee. Was erg lang geleden.

13,42 Km afgelegd.
1:15:08 Opnametijd.
12,02 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Kmswr-GjSqekhqGK1-W_qImrvq3CRZIp&usp=sharing



Rit van vanmiddag


Omgeving Buitenhaven


Genoeg cola


Klimtoren


Mondkapje Sippie 85 cadeautje 


Mondkapje bij cola


Dienblad


Nootjes en zo


Reclame


Tekenen en schilderen


Woonzorgcentrum "De Taling" met brug


Overkant Helftheuvel


Water


Helftheuvelweg


Rietveldenweg 


Opslag


KEK bij Graaf van Solmsweg


Oude bus; vroeger pand Vindingrijk 
ben ik veel geweest


Barten


Bocht


Bij hoogspanningsverdeelstation


Brug A59 / De Dieze / Graaf vanSolmsweg


Van Zwietenpark wildroosters


Koeien


Wat dichterbij


Bocht


Waterplanten


Stukje brug


Vanaf de brug


Kunst RVS koe of zo


Skate gedeelte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.