zaterdag 25 juli 2020

Zaterdag Tilburg bezoek

Vanmorgen had ik veel rust nodig, maar kon toch op tijd vertrekken naar Tilburg naar mijn zus en zo.

Samen met mijn zus een stuk gefietst en over de kermis gewandeld.

Ik kreeg warm eten, kip en salade en zo. Daniël, Jonatan, Menno en Julia, waren daar verder bij.

Jos was zeilen in Friesland.

De rit terug ging goed, heel klein beetje regen gehad.

Statistieken;
18,3 Km afgelegde afstand.
1:51:22 Opnametijd.
11,79 gem snelheid bij beweging
42 Km/u (stukje auto)

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1LGYJlcLxlDNcPjfSSkLaAAFu7l7JCKRW&usp=sharing


Fietsrit Tilburg


Garage bankschroef en gereedschap


Groot stuk bos


Runderen niet gezien


Dode boom


Naam vergeten


Idem


Stadion 


Beelden bij kerk


Ingang


Pleintje


Andere kant


Vincent van Gogh


Vincent zei mijn zus


Stadhuis en omgeving


Kermis


Behoorlijk hoog


Kermis


Kermis


Kermis


Horeca


Kerk


<>


Kunst huisjes en mijn zus Mieneke


Theater


Kat op treinstel als restaurant


Wat dichterbij


Bij station


Tuin Mieneke druiven bij overkapping


Groot zwembad in de tuin


Trein interieur


Hoek bij plein 's-Hertogenbosch CS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.