maandag 6 juli 2020

Maandag Voorburg Vught fietsenwerkplaats

Gisteren belde Esther, ze was weer thuis en tevreden over Sophia de poes.

Vanmorgen ging de wekker om 7:30 een half uur later zat ik op de fiets.

Deze keer was Ad van Roosmalen er weer; lang geleden. Daarom mocht ik weer werken in de fietsenwerkplaats.

Ging allemaal goed, ik mocht een tandem slopen wel weer steeds naar gereedschap moeten zoeken.

Op de weg terug bij de Taalstraat Labib gesproken.

Deze keer heen en weer niet veel verschillend, ik was te moe zo kwam ik mezelf tegen een beetje.

Daarna bij de Supercoop Melk, chocolade en banaantjessnoep gekocht.

Ik ben blij dat het goed ging. Vandaag hoef ik ik verder nergens heen.

Statistieken;
19,91 Km
1:57:33 Opnametijd.
12:24 Km/u gem snelheid bij beweging.
26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Z0L1_K4lbBK9aKSPsjX1EY69CJD0VJX4&usp=sharing


Rit van vandaag heen en weer beetje hetzelfde


Supercoop Rompertsebaan kant


Keet bij plein Aartshertogenlaan


Omgeving Buitendijk weer net ff anders


Hoekpand bij station


Heetmanplein Essent gebouw


Stuwen op afstand te bedienen


Stuwen Essent gebouw


Taalstraat Gallerie net open


Insectenhotel bij watertoren


Fietsenwerkplaats tandem 


Bord in de hoek


Aggregaat en slijpsteen 


Overzicht


Kantine hert met mondkapje
en gezichten en slangen en 
wandelende takken


Kamerplant


Ventieltjes in diverse soorten en maten


Parklaan 21 


Nieuwe brug MaurickpleinVught


Chinees


Taalstraat zuilengang en toren net zichtbaar


Brabant Service Station
toch weer auto geparkeerd


De wijde blik


Pontje over


Brug bij Heetmanplein


Richting Essent gebouw


Stationsweg


Met masker hoelang staat dit er al?


Hoekpand


Redelijk gevulde steiger


Rompertsebaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.