vrijdag 10 juli 2020

Vrijdag OAD Vught Voorburg en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:25 ik zat op tijd op de fiets.

De OAD (Ontwikkelingsgerichte Arbeidsmatige  Dagbesteding) was weer op de oude plek Kettingweg Vught net buiten het Voorburg terrein.

10 draadeinden en 20 moeren en 20 ringen tellen en inpakken.

Terug via het Voorburg terrein en Bossche Broek en zuid.

Bij de Lokerenpassage roomboterpunt bij het Stoepje gekocht en daarna Abdul en Ko ontmoet. Energy mix bij de Jumbo gekocht en even met Harm gesproken.

Dadelijk moet ik rond 15:00 bij Esther zijn.

Statistieken;
24,54 Km.
2:32:09 Opnametijd.
11,96 Km/u gem snelheid bij beweging.
64 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1WucO-Za2WCuD0zbbb_RDAenb9QqTEMrx&usp=sharing



Fietsrit heen en weer


Mozaïek bankje Rompertsebaan


Essent gebouw




Even droog viaduct Taalstraat


Park Glorieux


Stukje magazijn


Koffie automaat


Suiker, melk, roerstokjes en thee


Draadeinden 


Tel werk


Kantine pauze


Handen reinigen


Maatregelen


Pallet en tafel


Pomp pallet wagens 


Foto van foto


Dozen ingepakt


In/uitgang WSD-Voorburg
voor mij eerste keer hier langs


Carillonlaaan


Vlag en ballonnen waarom weet ik niet


Afbreken steigers raadhuis Vught; heeft lang geduurd 


Bij Paardensteeg Vught


Dood


Skyline 's-Hertogenbosch Bossche Broek


Zo'n motor had ik ook


Zuiderpassage


Chinees bij Zuiderpassage  


Verschil in hoogte


Wederkomstkerk rechts bevolkingsonderzoek


Dierenwinkle op de hoek Graafseweg / van Grobbendoncklaan


Jumbo bij kassa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.