vrijdag 24 juli 2020

Vrijdag OAD Vught

De wekker ging om 7:12 zodat ik tijd had voor douchen en ontbijt.

Kwam op tijd aan in Vught bij OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding).
Ik had te maken met Mardi, Harold, Jork, Ton, John, Inder, Joris, Wim, Ron, Roland en anderen.

Deze keer weer soort houder op pennen  plaatsen.

Terug via omweg Zuiderpark, Zuiderpassage, Grobbendoncklaan, station oost, Bruistensingel, Harendonkweg, Lokerenpassage koek bij het Stoepje, Jumbo boodschappen en Harm gesproken.

Bij de Lokerenpassage kwam ik Jet tegen even gesproken, was weer even geleden..

Vandaag verder rustig vermoed ik.

Morgen hoop ik naar Tilburg naar  mijn  zus te gaan.

Statistieken;
24,51 Km.
3:12:10 Opnametijd.
10,41 Km/u gem snelheid bij beweging.
28 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1q-wf36NoZKnsEujhTsILqxt5yfQHbEDM&usp=sharing



Rit van vandaag


Klokkenlaan


Bij De Dieze


Omgeving Buitendijk


Links caravan


Schuine gevel


Stedenwand wordt steeds bruiner


Essent gebouw


Staalconstructie bij soort vlonder


Heetmanplein


Stuwen en Essent gebouw


Staalconstructie 6 op deze brug


KEK en volle container


8 puntdaken


Raadhuis Vught eindelijk uit de steigers


WSD apart hok


Dan kunnen ze in een boek geplakt worden


Handschoenen


Bakken met onderdelen


2 zijden


Overzicht


Gebak van Inder tijd niet gezien


Koffie met gebak


Koffieautomaat Animo Dasta bekertje


Snoepje gehad


Crusifix gele bloem echt


Silhouet Sint Jan net te zien


Segers gemaal Bossche Broek


Hoogteverschil lastig te zien 


Apenboom


Boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.