dinsdag 7 juli 2020

Dinsdag Adm. Scholing

Vanmorgen ging de wekker om 7:38 ik zat op tijd op de fiets.

Vandaag twee routes waarschijnlijk iets fout gedaan.

De Adm. Scholing ging goed, Prisca was vandaag nieuw bij AS. Verder Wilma en Gerda aanwezig.

Daarna naar de Helftheuvelpassage en Lokerenpassage gegaan Harm en Mary ontmoet.

Ik voel me verder goed hoewel er soms heel wat op me af komt.

Statistieken;
Heenweg
4,48 |Km
27:01 opnametijd
10,64 Km/u gem snelheid bij beweging

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1YTzvmWuYGI8R0ZqErPsXrZUhqgtmJHpb&usp=sharing

Adm Scholing Helftheuvelpassage en Lokerenpassage
10,25 Km
1:27:30 Opnamaetijd
11,1 Km/u gem snelheid bij beweging

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1hrhh4gUohEPORhb_BinKGhqIKx5mrIoi&usp=sharing


Rit van huis naar Adm.Scholing


Adm. Scholing Helftheuvelpassage en 
Lokerenpassage ik zie er een zwaan in


Ingang van Zwietenpark


Rechts 37 links 38


A59 viaduct water en wegen


Plas Graaf van Solmsweg


Nieuw bestraat


Lange wand betonnen grote legostenen 
en grote hopen zand


Pauze tafel werd later weer gebruikt


PC Klein hè?


Berm top tien


Server hok en schoonmaak spullen


Werkplek Word


Kunst en all in one printer / scanner
kast met postvakjes


Helftheuvelpassage raam kapot


Zee & Zo


Bij kapper


Hangers en zo


Vreemde fiets


Miss Etam


Koffers


Baby kleding


Tassen


Softbal


Hartjes


Stiften


Vers Inn


Opbouw nieuwe draak 


Schuine gevel


Pisastaete aan de achterkant de Noorderplas


Boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.