zondag 26 juli 2020

Zondag Cromvoirt Wim en Agnes

De zondag normaal gestart, diensten van GKV Utrecht-centrum en PKN Wezep gevolgd.

Daarna werd ik opgehaald door Wim richting Cromvoirt voor het eerst naar dit huis. Foto's van binnen mocht ik hier niet plaatsen, van de wandeling wel foto's kunnen maken. We hebben onderweg veel bramen geplukt. Kan ik morgen opeten bij de lunch of zo.

Ik heb ook avondeten gehad bij Wim en Agnes, lekkere salade met mango, kip, sla, ei, dressing en nog een paar dingen, 

Daarna ben ik terug gebracht. Mijn vader gebeld, hij had net daarvoor al de voicemail ingesproken.

Ik ben tevreden dat het zo gelopen is allemaal, het was en mooie gezellige gevulde dag.

13,48 Km afgelegd.
27:44 Opnametijd.
35 Km/u gem snelheid bij beweging.
58 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1FZSSOefKiMZ8jTJ4VpDiH78xOcwbv0WT&usp=sharing


Rit van vandaag
Terugrit Cromvoirt naar huis
per auto


Libelle net te zien


Vreemde dakbedekking


<>


<>


Verbouwing


Corona tijd


Hier liepen paarden


Stal opgeknapt


Paard kwam dichtbij


Zwanger?


Bramen zwarte hier al geplukt


Natuurgebied


Paardentrailer


Schapen liepen net weg


Stukje wei


Brug over water


Andere kant


Fauna 


Smal paadje


Eiken processierups


Merkwaardige stoeltjes / bankje


Witte crucifix 


Stukje erf boer


Brug zonder leuning


Golfballen


Golfterrein


Bij stuwtje


Golfterrein


<>


Bezig met rieten dak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.