woensdag 8 juli 2020

Woensdag Adm. Scholing en station

Vandaag zou Tzorg poetshulp komen; maar er werd laat afgebeld. Ik had het nieuwe beddengoed al klaar gelegd, daarom zelf maar mijn bed verschoont.

Over twee weken weer een kans.

De was pas laat gestart, nog net tijd om het op te hangen.

Rond 12:15 zat ik op de fiets, compleet met regenkleding aan, maar de regen stopte snel dus overbodig.

Kwam redelijk op tijd aan bij Adm Scholing; Eric gesproken en verder had ik te maken met Remco, Carol, Joop en Gerda.

Koffie pauze mocht weer bij de grote pauzetafel.

Deze keer speciaal voor de foto's via het centraal station gegaan.

Statistieken;
13,55 Km.
1:27:37 Opnametijd.
13,15 Km/u gem snelhedi bij beweging.
31 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1et2D4O6GCv9poGodIgGYWHXUI9k4_inB&usp=sharing


Nu met pauze wel gelukt


Plas bij de plas


Graaf van Solmsweg, waarom die stalen balk weet ik niet


Hetzelfde punt


Werkplek Gerda


Printer / copier 


Uit de Suske en Wiske strip denk ik


Pauze tafel


Telefoon


Fietsrek zit niet vast


Weg bij Heineken


Nieuwbouw groot


Stukje Heineken


Ook Heineken


Bij parallelweg 


Bij Royal Welshbrug


Trein net te zien


Flappentappen


Station bovenop


Kaartjesautomaat


Omgeving Hema 


AKO boeken en zo


Trap richting spoor 1


Swirl's 


Iets verderop


Boom mooi plekje


Sporen van boven


Sprinter


Nog steeds boven


Kant Onderwijs boulevard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.