zondag 25 maart 2018

Zondag Heilig Avondmaal

Omdat vandaag de zomertijd in ging had ik mijn wekker om 7:00 gezet zodat ik alle klokken en horloge goed kon instellen. Mijn horloge was het lastigste.

Na wat rust normaal opgestaan.

Was vroeg in de kerk aanwezig; ik was de eerste gast.

Mooie dienst met avondmaal, deze keer maar 2 tafels gevuld, normaal zijn het er 3, het paste precies met 2 deze ronde.

Daarna thee gedronken en diverse mensen ontmoet.

Zwaany en Johan hebben iets in mijn 4e boekje geschreven.

Vanavond naar familie Deijl vind ik spannend want ik weet de weg niet precies.

Hier kun je weer gewoon rechtdoor


Wilde ganzen zie ik steeds vaker


Reclamehouder leeg
transformatorhuisje Graaf van Solmsweg


Parkeerplek vrachtwagens in de verte


Mos aanwezig


In de kerk deze ronde geen foto's
Hier onderweg richting Vlijmen


Deze waterpartij nog niet eerder gehad 


Nieuw huis bij Engelenmeer


Ingang bij parkeerplek


Al een aantal jaren geleden


Knuffelbeer in hulst bij gedenkplek


Detail; fopspenen


Engelenmeer


Daar kwam ik vandaan


Vutterpad; einde met brug 


Rechts omhoog links omlaag richting Engelen
Deze ronde moest ik omlaag


Schepen


Vast aan de wal


Kasteeltje achtergrond


2011 staat er op deze brug


Bootje weer op aanhanger


Henriëttewaard


Sta er zelf ook nog op


Hefbrug


Bij spuisluis


Bediening schuiven vermoed ik


Bruggen richting Hedel


Richting Hedel


Maasboulevard


Ronde bebouwing niet goed te zien


Lente


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.