maandag 12 maart 2018

Maandag Fietsen en Anoiksis

Deze maandag normaal begonnen, naar Vught gefietst, gewerkt in de fietsenwerkplaats diverse fietsen gehad.

Ik wou om 13:00 bij een bijeenkomst van Anoiksis zijn; ongeveer 18 mensen aanwezig, in een zaaltje van Reinier van Arkel E107. Was daar nog nooit geweest. grenst aan de Hinthamerstraat.

Anoiksis is een patiëntenvereniging voor mensen met en psychosegevoeligheid. Bart en Titus hadden deze bijeenkomst georganiseerd. Ik vond het een geslaagde bijeenkomst.

Via een omweg naar huis gereden. Er kwamen veel herinneringen boven toen ik daar weer in de omgeving kwam waar ik een paar keer ben opgenomen geweest. 

Pleisterplaats Emmaplein


Oude Brabants Dagblad pand nu woningen


Iets met de weg


Belangrijk punt


Zandstaete weinig of niet op de foto gezet


Richting Heetmanplein 


Allemaal losstaande bebouwing, snap ik niet 


Op deze plek dus


Ze waren bezig met de voegen en zo


Zuilengang


Zie ik niet vaak zo
Hij kon 1 fiets meenemen


Belangrijk kruispunt met de auto mag je hier alleen
rechtdoor, Boxtelseweg heet het hier.


Paardensteeg Vught


Bebouwing niet goed zichtbaar


Sint Jan in het midden; lijkt wel een zoekplaatje


Diverse mogelijheden


Markant bankje verder niet door mij gebruikt


Bij parkeergarage St Jan; Hekellaan 


Relatief nieuw met oude accenten


Bethaniëstraat begin


Ook Bethaniëstraat


Heeft iets met oude spullen en archief te maken


Jheronimus Bosch art center achterzijde
was vroeger waarschijnlijk kerk 


Bij de hoofdingang Bethaniëstraat 2


Lang niet binnen geweest.


Oud en nieuw gaan hier samen
vlakbij zaaltje Anoiksis  


Veel lange gangen door


Achteringang parkeerplaats auto's vol


Hier links hadden we muziektherapie


Zuid Willemsvaart met bruggen
wordt waarschijnlijk nog maar sporadisch gebruikt
sinds het Maximakanaal klaar is.


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.