zaterdag 17 maart 2018

Zaterdag weinig actie

Vanmorgen ging de wekker om 8:00, maar ik was niet fit genoeg om naar de eendenkooi te gaan.

Dus dan maar even blijven liggen.

Hoefde geen boodschappen te doen, maar ben speciaal voor de warme chocomel naar de Pjotr gereden. Kwam daar Abdul (Arabische tolk), Marianne, Gerard, Carol, mevrouw de Jong en anderen tegen. Dat vond ik leuke ontmoetingen.

Het was best koud, dus de route die ik had bedacht heb ik ingekort.

Nienoordstede straatje verder


Van Zwietenpark; brug ligt er nog geen 2 weken


Stukje van Zwietenpark


Noorderplas


Rechtsaf  Durendael


Pjotr warme chocomel zonder slagroom


Kaas en notenbar


Slager


Bloemist


Kom ik zelden, pinautomaat gebruik ik soms wel 


Ook 6 kassa's net zoals de Jumbo  


Lokeren


De Saren 2 blauwe doeltjes openbaar 
de grote velden daarachter alleen voor leden.


De Saren


Grote reclamezuil


Best groot


Eilandje


Bij de Willibrordkerk 


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.