maandag 19 maart 2018

Maandag fietsen en contactpoli

Ik werd net voor de wekker wakker. Kon gewoon naar Vught fietsen, en daar werken. Behalve Ad was iedereen er volgens mij.

Daarna naar huis gereden via de Bossche Broek, Gert niet gezien.

Toen richting contactpoli 5e Reit. Deze keer deed Ida de magische handeling, het afscheuren van het perforatierandje van deze week van mijn agenda.
Hanny en Francis waren er, Lianne niet deze keer.

Toen niet naar de Aldi maar de Jumbo gefietst, omdat de Aldi geen energy mix heeft. Ik had ook hartige taart gekocht o.a.

Daarna richting huis gegaan.

Eerste pleisterplaats bij de draak


Schuine lift


Photoshop wand met steden


Fietsend veel mogelijkheden 


Essent gebouw


Leuning verbinding lantaarnpaal


Op dit weggetje kom ik zelden


Parklaan 21


Ingang Voorburg Parklaan


Via deze weg rijd ik vaak naar de fietsenwerkplaats 


IJzige kou


Slang


Fietsenwerkplaats


Onderdelen


Ruimte er naast


Opslag beelden en zo 


Rolstoel defect?


Voorvorken


Lappenmand


Belangrijke weg voor mij, niet altijd op de foto


Oude gemeentehuis Vught


Bossche Broek, provinciehuis in zicht


Amazones met kunst


Richting contactpoli


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.