woensdag 28 maart 2018

Natte woensdag

Gisteren is Hans geweest en ik ben naar badminton geweest.

De was ging vanmorgen niet helemaal goed; had op verkeerde knopjes gedrukt, ik dacht dat het programma  gestart was, maar dat was niet zo. Gelukkig op tijd alsnog de was kunnen starten, ophangen en afhalen.

Het regende toen ik wou vertrekken naar de Adm Scholing. Dus mijn regenpak aan moeten doen.

De Adm Scholing ging redelijk normaal.

Omdat het regende onderweg kon ik daar geen foto's van maken. Daarom vandaag alleen foto's van het interieur van Demarrage / Adm Scholing Hedikhuizerweg.

Werkplek van mij


Kast


Vrijwilligers


Paasdagen


Folder beschut werken
Doe ik elke vrijdagmorgen


Magneten en stiften voor whiteboard


Kunst


Gordijnen in de hoek


Die stoel met regenpak gebruik ik 


Spreekkamer


Printer en kopieermachine 


Andere spreekkamer


Weinig met voetballen te maken


Wensboom


Folders tussen toiletdeuren in


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.