donderdag 22 maart 2018

Donderdag Stijl

De wekker ging om 8:00 en om 9:45 en rond 10:30 kwam ik aan bij "De Stijl".

Daar de gewone contacten gehad, alleen miste ik Jay.

Vandaag tussen de middag om 12:30 nasi bij "De Stijl" gegeten, dat was hoogstens 1 keer eerder gebeurd.

De route terug was ook goed, het was gelukkig droog.

Ik heb er voor gekozen om direct langs de apotheek te gaan om Magrocol te halen, dat kon net na hun middagpauze. 

Ik had de wekker om 15:00 gezet, daardoor kon ik  om 15:30 bij "De Stijl" zijn voor de ontmoetingsgroep met Caroline en zo.

Ik had met mijn vader afgesproken dat hij deze week ipv de donderdag de zaterdagmiddag en avond komt.

Ik had het plastic afval in mijn fietstas gedaan, en bij de Supercoop Rompertsebaan afgeleverd.

Fietstunnel A59 maaspoortkant


Dezelfde fietstunnel A59 bokkelaren/ klokkenlaan kant


Bokkelaren bij fietstunnel


Puzzelstukjes Clementine


Koffie met kruidnoten


Waxinelichtje gekleurd; voor de geur?


Vensterbank bij keuken "De Stijl"


Nasi vandaag


Wat dichterbij


In/uitgang


Vlaggen vernieuwd café 't Engeltje


Hinthamereinde voorgevel van pand nog niet klaar


Bouwloods Sint Jan


Detail zij in/uitgang


Hiervandaan omhoog kijkend


Hinthamerstraat


Rond de Sint Jan


Parkeergarage Sint Josephstraat kun je met de fiets net langs 


Oude GZG terrein fundering gereed ongeveer


Oud stukje ziekenhuis overgebleven


Nieuwstraat


Zuid Willemsvaart daarachter van Berckelstraat


Van de Pelssingel naar de Geert van Woustraat


Klokkenlaan
Scheiding rechts walkant vernieuwd 
links nog met paaltjes/beschoeing



Daken pas vernieuwd


Bij de maaspoortweg soort open lucht theater 
Nooit in werking gezien


De apotheek


"De Schans" aan de andere kant zit de sporthal 
voor badminton en zo


Hoestsiropen apotheek


Ontmoetingsgroep gedicht


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.