dinsdag 13 maart 2018

Dinsdag weer goed

Gistermiddag kreeg ik migraine achtige verschijnselen, hoofdpijn, niet tegen licht kunnen, bijna overgeven. Had 2 paracetamols ingenomen maar dat hielp slechts gedeeltelijk. Niet kunnen eten en geen medicijnen deze ronde. Oorzaak geestelijk een net iets te grote belasting bij Anoiksis en omgeving Bethaniëstraat en zo.

Ik werd rond 4 uur afgelopen nacht wakker en toen was de hoofdpijn gelukkig over.

Werd weer wakker door de wekker om 7:45.

Ik zette mijn mobiel weer van vliegtuigstand en had geen enkel bericht. Dat is bijzonder omdat ik er meestal zeker 10 krijg, het record is 124.

Ik kon tijdig vertrekken naar de Adm. Scholing Hedikhuizerweg. Verder gegaan met het Word examen deel 3 van 4, morgenmiddag kan ik het waarschijnlijk afronden hopelijk een voldoende. 

Via de Helftheuvelpassage terug gegaan, deze keer 2 ontmoetingen en 2 gesprekjes. Deze keer weinig foto's gemaakt o.a. omdat het regende en dan lukt onderweg foto's maken niet goed.

Geen foto onderweg of Adm Scholing
Is toch echt gebeurd


Helftheuvel sausjes kippenboer


Speelgoedwinkel


Relatief leeg deze ronde


Nog meer aanbiedingen


Detail ING


Jeroen Bosch college


Vijver van Joost


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.