vrijdag 9 maart 2018

Vrijdag Inpak

Zat goed op tijd op de fiets vandaag.

Had een automatisch sms gehad voor de inpak, Slemmer was voor mij een onbekende achternaam, maar dat bleek Dennis te zijn. Mardi en David waren verhinderd dus zo kwam het.

Verder was het aardig rustig. 

Moest een soort zeep inpakken heb er ongeveer honderd gedaan en dan 5 onderdelen per zakje.

Na de Kettingweg ben ik naar het terrein Voorburg gereden. Kwam via een omweg bij de Weverij uit. Even thee gedronken bij Sies in de Stenen Hut.

Via de Bossche Broek en achter de Parade terug gefietst. Kwam onderweg Marilou met zoontje Bo tegen; even mee gekletst.

Via de markt buiten bij de Lokeren naar huis gegaan. Grote croissant ham/kaas gekocht bij het Stoepje.

Pleisterplaats Heetmanplein


Koningsweg


Woeste kolkende watermassa


Naam mij onbekend


IJzeren onderdelen


Oude Pnem gebouw


In de buurt van het Christusbeeld Boxtelseweg


Nederland kenteken Duitse teksten 


Zeep inpakken vandaag


Stickers op rol


In overtoom doos uiteindelijk 6 lagen
6 x 4 x 4 =  96


Schroef werk heb ik niet gedaan


Voorburg mooi plekje


Lichtboog geloof ik


Kapel verderop


Watertoren verderop


Boxtelseweg


Werkzaamheden tussen geluidswal A2 en Boxtelseweg


Parklaan 21 Vught


Waarom deze oude boom zo hoog afgezaagd?


Bossche Broek


Infobord


Obstakel


Giraffe 


Beelden in de buurt van de Parade 


Waterpartij


Kardinaal van Rossum


Leeg terrein na sloop


Treurwilgen


Het Stoepje uit Spakenburg


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.