vrijdag 16 maart 2018

Vrijdag rust nodig

Gistermiddag en avond is mijn vader geweest. Ik vond het leuk.

We hadden Bobotie gekocht en klaar gemaakt en gegeten. Nog 2 porties over gehouden.

Vanmorgen voelde ik me niet fit genoeg om te gaan werken; heb me afgemeld bij Mardi. Lang nodig gehad om uit te rusten.

In de loop van de middag vertrokken richting Treurenburg, maar het begon helaas te regenen. Daardoor kon ik onderweg niet de foto's maken die ik had gewild.

Wel naar het Wielsum gefietst, klein opschrijf boekje gekocht bij de Action en toetje en broodje bij de Lidl. Daar kom ik zelden.

Van Zwietenpark, bankje redelijk nieuw


Achterzijde  mannen, vrouwen of zonder geslacht?


Zilverpark weerspiegeling




Meander


Basisschool


Deze keer niet langs het chauffeurscafé Treurenburg geweest


Action creatief


Action hoesjes mobiel


Action bij de ingang


Action bij de uitgang


Lidl bij de uitgang


Lidl karren voor de kleintjes


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.