dinsdag 20 maart 2018

Dinsdag friet eten

De dag normaal begonnen was op tijd bij de Adm Scholing. Suzan moest mijn toets van Word nog verder nakijken, ik had gelukkig voldoende punten dus ik heb het gehaald.

Op tijd vertrokken maar ik had ruimde tijd want om 14:00 begon het friet eten bij de oude stenen hut omdat Natascha 25 jaar bij Reinier van Arkel / Demarrage in dienst geweest is.

Ik had een friet speciaal, een kaassoufle en 2 kroketten gegeten. En ruim voldoende sap en cola en zo. 

Ik zag veel bekende gezichten, ook van mensen die ik jaren niet gezien had.

Op tijd weer naar huis gereden, rond 16:50 was ik weer thuis.

Relatief veel foto's weer, heb er al veel gewist.

Van Zwietenpark berg aarde nog steeds niet weg


Water blijft hier nog steeds staan


Bij lantaarnpaal 37 Maasoeverpad vaker op de foto gezet


Onder hoogspanning Graaf van Solmsweg 
Sars parkeert hier vaker


Toch niet alle planten verwijderd


Tafel Adm Scholing


Photoshop aan het bekijken


Helftheuvelpassage pindarotsjes bruin en witte chocolade 


Wandelgang


Toch best wel duur 


Kooikersweg


Grote bocht


Rotonde bij de onderwijsboulevard


Draak bij CS 's-Hertogenbosch


Maijweg parkeerplek bussen


Photoshop collage steden bij Heetmanplein


Onbekende straat 


Richting Heetmanplein


Groene dakpannen


Karwei Vught


Oude stenen huit


Vissers


Kunst bij receptie


Carillon en bomen geknot


Frietwagen


Plafond oude stenen hut 


Keuze mogelijkheden


Sint Jan parkeergarage bij Hekellaan  


Kathedraal bij Parade


Rotonde Aartshertogenlaan narcissen zichtbaar


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.