woensdag 21 maart 2018

Woensdag Tzorg en AS

Moest op tijd opstaan, want Claudia van Tzorg kwam rond 9:00. Ik heb de was gedraaid, opgehangen en ingeruimd. Zij de andere taken schoonmaken etc.

Daarna gaan stemmen, ik kwam Jan Ruitenburg tegen bij JC (Jongeren Centrum) De Poort aan het Geerke.

Daarna naar de Hedikhuizerweg Adm Scholing gefietst. Ik kreeg mijn certificaat Word uitgereikt.

Via een omweg naar huis gefietst.

Quiche uit de oven gegeten.

Volle dag, veel berichten maar het voelt wel goed.

Zonnetje schijnt


Was proces gaande


JOP Jeugd Opvang Plek 
Mooi plekje Maaspoort


Koeien (bruin) net zichtbaar


Nog net niet lantaarnpaal 37


Botenhelling?


SARS parkeerplekje onder hoogspanning 


Stalen balk niet vaak in beeld gebracht
Betonnen muur soort grote legosteentjes
Hoop afval er achter Graaf van Solmsweg 


Photoshop nieuwe start


Heineken palletplein op de terugweg


Installaties


Palletplein Heineken iets verderop


Vingertje en prikkeldraad voor Heineken


Trierbrug


Links Ertveldplas rechts Dieze


Skyline bij Nelson Mandelalaan


The Royal Welsh brug relalief nieuw


Richting Brabant Hallen 


Vlakbij 's-Hertogenbosch CS


Paleiskwartier


Onder het station door mag per auto niet  de hele dag


Rotonde bij onderwijsboullevard


Havensingel Sakana heb ik met John ooit lekker gegeten


Schuine gevel uitzendbureau


Fietsen met bladeren


Draaibrug


Bekend punt Klokkenlaan


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.