zaterdag 17 juni 2023

Zaterdag eendenkooi gehad

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 een half uur later stond ik buiten. Lopend vertrokken naar de eendenkooi,.

Daar waren; John, Rut, Ton, Jacques, Rini, Paul, Alfons, Jan, Nelly en Sven.

Samen met John en Paul veel gesnoeid ik moest de kruiwagen laden en lossen en gereedschap beheren.

Ik voel me verder goed.

Dadelijk Lokerenpassage, Shoe Care Martin ipv Harm en boodschappen doen.

Statistieken;
1,84 Km afgelegd.
39:12 Opnametijd.
3,75Km/u gem snelheid bij beweging.
4,60 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1LCH7w_tqtSglQ63anOjfC6cCVWD0Ths&usp=sharing


Wandeling eendenkooi heen en weer


Gisteren dit boek gelezen is redelijk gelukt


Kratten, pallets, onderdelen omgeving scouting de Bono


Buizen


Vroeger hier een doorgang, nu geen wildrooster 
want hier grazen de koeien 


Wildrooster


Draaibrug eendenkooi Bord relatief nieuw 


Pad na de brug geen mode maar droogte


Stapels hout


Brug


Vingerhoedskruid


Naam onbekend


Bij een brug relatief nieuw gedeelte 


Betekenis weet ik niet precies


Bokken met takken om gezaagd te worden


Stilleven bladhark lijkt op antenne van tv vroeger,
riek met 4 tanden, takkenschaar
ander gereedschap hier niet in beeld
kun je de kruiwagen ook als gereedschap beschouwen?


Mijn werkhandschoenen linker en rechter


Paar keer kunnen laden en lossen


Soort mos


Stuk boomstam met zijtak


Plas in het midden 
groene planten drijven aan de oppervlakte, 
was vorige week een stuk minder


Piasastaette Noordeplas


Ik telde 5 windmolens en een GSM mast


Hier onverhard pad


Noorderplas bij vissteiger


Tak bij steiger Noorderplas


Boom leeft nog


Speelplek van Zwietenpark


Brug bij ronding in hek


Zicht op speelplek Sheriff 


Hoek bij mij dit is nummer 9

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.