dinsdag 27 juni 2023

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en fietsrit

Gisteren nog naar de Lokerenpassage en brievenbus geweest 3 brieven gepost, ik zag Marjon mijn achterbuurvrouw en mevrouw de Jong.

Vanmorgen ging de wekker om 7:35 genoeg tijd voor ontbijt, berichten en zo.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Els had mij gezien vanaf de snelweg bij het Maasoeverpad toen ik langs de maaimachine liep.

Verder aanwezig Ilona, Prisca, Bert, Helen, Annabel en Remco.

Helftheuvelweg,  Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, onder station door, Koninginnenlaan, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Dadelijk nog naar De Stijl, daarna geen Harm ivm vakantie, rust, koken, eten, bellen en badminton.

Ik voel me verder goed, de gewone dingen weer kunnen doen gelukkig.

Statistieken;
11,04 Km afgelegd.
58:07 Opnametijd.
12,39 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,33 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1JUAmHXSEp-dPJ0KBSnAp8ZvEKO578P8&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Gisteren nieuw afvalbakken


Gisteren schepijs gehad


Gisteren boodschappen


Lokerepassage in het midden grote piramide van glas 

+++++++++++++++++++++++++++

Vanmorgen


Hier moest ik te voet langs 
maaimachine riet en gelijk opgezogen


Muur van grote betonnen legostenen,  metalen balk net te ver weg


Steiger bij Hedikhuizerweg, functie onbekend


Werkplek Adm.Scholing


Fietsen geparkeerd


Tijdschrift


Tijdschriften, pc, nietmachine en perforator 


Fiets van Prisca binnen gezet


Schrift van vandaag


Horeca en vaas


Vodafone Ziggo ballen links toiletten


Specsavers


Flappentap opnemen en storten 


So Low kroonsteentjes 


Rolmaat 3 meter


Kleurrijk 


Vlaggetjes 


Ruimte


Zeeman 


Kleding


Xenos dranken


Xenos fakkels


Kersen 


Big Bazar 2 chocomel blikjes gekocht


Ganzenbord


Groot geel vlak Brugplein zaten wel een paar scheuren in

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.