donderdag 15 juni 2023

Donderdag Cementrum, Adm. Scholing en fietsrit

Gisteren nog naar de Lokerenpassage geweest, Michel gesproken ken ik van Harm.

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, maar balans vinden complex.

Gestart met een fietsrit naar het Cementrum, ik had te maken met Cees, Hay, Jeroen, Simon, Frans, Willem, Andreas, André en Jan. 

Vertrokken vanaf het Cementrum, Sint Teunislaan, Klokkenlaan, Rompetpark, Eerste morgendreef Klokkenlaan,  op pauze omgeving fietstunnel.

Na een rust vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Daar waren; Els, Gerco, Mohammed, John, Helen, Tom, Bert en Annabel.

Ik heb weer voor de thee en koffie gezorgd, en na de pauze de afwasmachine uitgeruimd samen met Els.

Door de storing bij KPN mail email via Gmail op mobiel gestuurd.  

Vertrokken naar de Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Nelson Mandelalaan, Royal Welshbrug over de Dieze, Edisonstraat, 's-Gravesandestraat, Christiaan, Huygensweg, onder station door, bij de draak, Koninginnelaan, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Groene kliko weer naar binnen gehaald.

Ik hoef vandaag verder geen boodschappen te halen.

Ik voel me goed, lastig wel maar dat geeft niet.

Statistieken;
14,20 Km afgelegd.
1:09:52 Opnametijd.
12,83 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,41Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1wgobRGGeONSi8TzdqALvJAENsB5yTsA&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Gisteren bierflesje werd geweigerd door lege 
flessenautomaat Jumbo daarom later in de glasbak gedaan. 


Klokkenlaan behoorlijk gevorderd 4 woontorens 


Cementrum met seniorenbussen 


Dienblad met kopjes en zo


Administratie 


Kleine fietsen bij whiteboard


Speekgedeelte (katheder?)


Kunststof buizen einde zoek 


Fietspompen


Koektrommel 


Info veel namen 


Bloedafnamepost Sint Teunislaan kom ik soms binnen voor bloedprikken.


Basket en betonnen tafeltennistafel 
2 sporten hebben niets met elkaar te maken.


Ganzen witte en gekleurde


Vanaf de brug


AH vrachtwagen stond stil even pauze?


Vanaf de Diezebrug bij Maasoeverpad, geen boot vandaag


Tekst op laken, is vroeger gescheurd geweest.


Betonnen wal van grote legostenen 
metalen blak ligt er super lang nu is hert hek vooraan weer goed,
was lange tijd begroeid


Tijdschrift


Kletspot


Schrift van deze week


Mijn eigen mok met koffie en suiker en melk 
ijsje gehad van  Els


Vanaf de Trierbrug verderop Royal Welshbrug


Voorheen brand geweest


Hek bij tuin bij Edisonstraat


Vegetatie onbekend


Emmaplein bezig met glasvezel


Aartshertogenlaan Tango tankstation en Las feestwinkel 


Klokkenlaan bocht in hek, mooi gemaakt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.