maandag 5 juni 2023

Maandag dierenweide Vught en fietsrit

Gistermiddag was ik nog naar de CGK kek geweest. Ds van der Toorn, tekst Psalm 16 en Handelingen 2:22-32 Catechismus 17 "Jezus leeft en ik met Hem!"

Vanmorgen ging de wekker om 7:10 tijd genoeg voor ontbijt en zo.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Voorburg, Parklaan Dierenweide.

Bij de dierenweide had ik te maken met Marcel(2), Monique, Petra, Frans, Chiel, Rudy, Ali, Patricia, Manon, Mariska, Wim, Mark, Christiaan, Mar-Hein, Rini en anderen. 

Samen met Frans weer de bakken geleegd, begin er een beetje handigheid in te krijgen. De bakken gaan wel achteruit door ouderdom en gebruik. Glas weer apart gehouden. 

Daarna terug via de Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg,  Sterrebosweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, van Berckelstraat, Jan da la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en thuis.

Zojuist gingen de sirenes en mobiel af; ik was thuis.

Ik voel me verder goed, dadelijk samen met mijn zus naar de psychiater.

Statistieken;
19,57 Km afgelegd.
1:37:54 Opnametijd.
12,88 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,01 K/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1yFDsUF7VGFW8BPK9PmZaaWFo1lcPr9Y&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Gisteren CGK kerk


Bijbel en mijn boekje


Mozaïek bankje Rompertsebaan 


Omgeving Buitenhaven 


Photoshop stedenwand Eifeltoren en veel verder kom ik niet


Beeld, Gerard betekend dappere speerstrijder of sterk met de speer


Stond hier vroeger een groot beeld van een koe?


Taalstraat, De Heer Kocken horeca 


Omgeving Crucifix water niet goed zichtbaar


Parklaan 21 Voorburg bij Boxtelseweg 


Recht watertoren, midden ketelhuis, omgeving 
kas(geld) en fietsenwerkplaats 


Nieuwe opslag onderdelen


Voorheen verblijf kuikens en RVS wastafel


Pauw


Stukje kantine / voorheen vrouwen mortuarium 


Magnolia en verblijf ezels


Hoekje kantine


Slangen, opgezette uil, hertje en gezichten 


Scooter niet van Patricia want die was met de fiets


Veel beton en daar ineens een bloem (klaproos?)


Watertoren bij tuin


Kas en Frans


Glas afval apart gehouden
flessen wijn en appelsap 


Parklaan Vught Voorburg 2 slagbomen gaan in de avond en weekenden dicht


Taalstraat Chinees op de hoek


Verderop Provinciehuis 


Bankje vandaag niet gebruikt


Bouwplek theater aan de Parade en Sint Jan


Kom hier vaak langs omgeving van Berckelstraat 


De Amazones, er staan er hier 3 van

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.