donderdag 22 juni 2023

Donderdag Cementrum, Adm. Scholing en terug

Gistermiddag nog naar DeStijl geweest. daar waren Danie, Sies, Peter, Wisse, Guido, Wendy, Gerrie en Ronald.

Na het eten vertrokken naar de Groote Wielen. Na bellen met mijn vader weer naar huis gereden.

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 10:00 na ontbijt vertrokken naar het Cementrum, daar waren; Cees, Hay, Jeroen, Homer, Simon, Frans, Willem, Andreas, André en Jan.

Vertrokken vanaf het Cementrum, Sint Teunislaan, Klokkenlaan thuis gepauzeerd.

Vertrokken van huis, in westelijke richting, bij het fietstunneltje zag ik Willem nog even toevallig.

Verder van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing. 

Daar waren; Els, Gerco, Mohammed, John, Tom, Bert, Helen en anderen.  

Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, onder de weg door, Orthen, Hambakenweg, Het Wielsum, De Bokkelaren, fietstunnel onder de A59 en route gestopt.

De terugweg was wel aardig nat, gelukkig geen foto's meer hoeven te maken en regenkleding mag weer drogen.

Ik voel me verder goed, dadelijk eten en een rustige avond hoop ik.

Statistieken;
11,62 Km afgelegd.
53:44 Opnametijd.
14:14 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,68 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1wPZhzUbxX6mAAb3ZOo-diSKGXwufXRA&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Gisteren 

Trap bij Maximakanaal met fietsgoten 


Fietspad over Maximakanaal 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Vanmorgen vrachtwagen aan het lossen?


Sint Teunislaan, drie zijden balkons; de vierde ook?


Cementrum 


Binnenplaats Cementrum  tafeltennistafel 


Wat hoger


Bankje en seniorenbus auto's 


Kinderfietsjes 


Sparkling plastic soort emmers met plastic


Gescheiden plastic 


PVC


LDPE


PP


Kleurrijk  


Diverse latten in diverse kleuren 


Loop fiets mooi vorm gegeven


Koektrommel en zo 


Eendenkooi Maspoort bord redelijk recent 
draaibrug kun je nu  niet gebruiken 


Braamstruiken veel vruchten komen er aan 


Maasoeverpad A59 afslag Engelen mooie naam 
hoe hoog is dit bord?


Diezebrug bij zig zag weg, Graaf van Solmsweg 99 boerderij


GSM mast hoe hoog?


Plas bij gemaal onder hoogspanning


Ruwekampweg vrachtwagen met band kapot


Bij Hedikhuizerweg, steiger heb ik nooit 
begrepen eventuele boten komen niet ver 


Mijn werkplek 


Pauze ruimte Adm. Scholing


Kaart van Prisca zie ik misschien dinsdagmorgen weer


Schrift van 2 dagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.