woensdag 7 juni 2023

Woensdag vader op bezoek, Plus Empel, Lokerenpassage en terug

Gisteren bij Rianne gegeten, op tijd weer naar huis, gebeld met mijn vader, en naar badminton geweest. 

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 9:45, ontbijt, berichten, ik hoefde niet heel lang te wachten gelukkig want mijn vader was aardig op tijd.

Samen vertrokken richting Empel, Burgemeesters Godschalxstraat, onder A2 door, Brink, terug naar huis.

Boodschappen uit geladen, wc papier genoeg, gekookt en gegeten, beetje in de tuin gewerkt.

Gewandeld Harteveldstede, Landhuizenlaan, bushalte Maaspoortweg.
Alleen verder naar de Goudesteinstede en terug.

Gelijk gefietst naar de  Lokerenpasssage, bij Harm geweest, mevrouw de Jong gezien, Durendael, Polsbroek, Hazenburgstede en terug.

Ik voel me verder goed, geen grote problemen gehad.

Statistieken;
6,01 Km afgelegd.
56:09 Opnametijd.
9,52 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,38 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1x42hKqNY9JpatkRIfbbDFKtYBUKzUUY&usp=sharing


Wandel en fietsroute van deze woensdag


Senseo 2 kopjes


Stoompannen later aardappelen en witte kool


Empel afval met kunst


Plus fruit


Groente


Verpakkingsmaterialen


Verse jus sinaasappelen 


Pakketten af te halen. 


Peer en appelsap 


Thee en bekers


Pasteibakjes


Chocolade 


Milka max


Merci chocolade 


Cakejes met abrikoosvulling


Bier


Cola


Wagen geladen 


Kunst paard zonder benen


Kunst Maaspoortweg bij bushalte 


Vader ingestapt 


Bloemen naam onbekend


Rijtjeshuizen vlak bij mij


Uitbouw overkant


Brug kom ik vaak over meestal per fiets


Reclame genoeg MSB Milieu Service Brabant 


Harm Poetsmiddelen


Epigoon soort buurthuis voor ouderen


Willibrordkerk RK met klok


Stenen als afscheiding waterkant Noorderplas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.