woensdag 21 juni 2023

Woensdag alleen boodschappen gedaan

Gisteravond gewoon naar badminton geweest, ontmoeting met Hans-Alexander had ik ongeveer 6 jaar niet gezien. Wel warm in de hal veel zweten.

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 10:00 mijn vader belde af want mijn moeder moest veel hoesten. Ze is ook niet naar de dagopvang geweest.

Veel rust nodig, uiteindelijk vertrokken richting fietstunnel, Polsbroek, Durendael, Maaspoortweg, Zwartbroekweg, Goulmy en Baarplein, cafetaria Mickey, Plus supermarkt .

Terugrit; Zwartbroekweg, Maaspoortweg, Cartils, Oudoverstede en terug.

In deze omgeving was ik lang niet geweest, meer jaren dan maanden.

Ik voel me verder goed, wel lastig maar het komt hopelijk toch goed.

Statistieken;
4,59Km afgelegd.
33:53 Opnametijd.
11,39 Km/u gem snelheid bij beweging.
16,09 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1eJyemW3ROw4TjcWG97ORPCpcQUfuifs&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Nog niet alle pallets weggehaald


Schoentjes vensterbank boven 


Noorderplas


Durendael 


Openlucht theater bij Maaspoortweg 


Cafetaria gesloten 


Kunt bij rotonde Maaspoortweg


De Schans grote dakgoot 


Rotonde Maaspoortweg


Pisastaette rotonde 


Cafetaria Mickey's ijsje met chocodip


Cafetaria Mickey's 


Goulmy en Baarplein


Plus Maaspoort lang niet geweest


Bloemen


Lasagna 


Zalm uit blik


Worsten


Verse sinaasappelsap 


Ananassen 


Peren


Tuc weer gekocht


Boodschappen; Icetea(2), lasagna, naalden,
melk, maaltijd, tandpasta en tuc


Kaartjes om bij bloemen te doen


Tijdschrift Plus


Naam weet ik niet


Idee om klaar te maken


Boeket


Flappentap 


Speelplek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.