dinsdag 6 juni 2023

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:40 en ik zat op tijd op de fiets.

Ik zwaaide naar mijn achterbuurman André.

Daarna van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Aanwezig; Ilona, Prisca, Remco, Jolanda en Els. 

Daarna Helftheuvelpassage, weer rond gelopen, Kooikersweg,  Simon Stevinweg, onder station door, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug. 

Ik voel me verder goed, hierna De Stijl Taxandriaplein, Lokerenpassage, koken, eten en badminton. 

Statistieken;
11,1 Km afgelegd.
58:49 Opnametijd.
13,99 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,08 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1osNEYiXu1qhX2Er9PT7PP-SAzywQES4&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Chinees grote klok


Thuis loempia gegeten


Hoogspanningsverdeelstation rechts gemaal 
Graaf van Solmsweg


KEK zit er al weer even


Adm. Scholing hoekje bij ingang;
asbak, worteldoek en stenen


Nooit eerder gezien


Detail


Schrift van vandaag


Kledingwinkel 


Vodafone Ziggo


Brillenzaak (Specsavers?)


Shoeby zit ook op de Lokerenpassage bijvoorbeeld


So Low


Hoeden So Low


Berkenboom afscheiding 


Pistoletten


Expert schakelklokken elektronisch en mechanisch 


Muis


Afstandsbediening 


Hetelucht friteuse


Ingang flat, hier kom ik bijna nooit


1 Jaar open


Tassen en koffers winkel


Terstal kleiding


Kersen


Flesje appelsap bij Big Bazar gekocht


Cruijf Court regels


Doel


Middenstip


JOP brand geweest, je kunt het kunst noemen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.