vrijdag 16 juni 2023

Vrijdag OAD Voorburg Vught, fietsrit, Sjors, Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:03 voldoende tijd om me klaar te maken voor vertrek.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, Station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, De Ring, Kettingweg OAD.

Ik had te maken met Harold, Ron, Henri, Ryan, Yorik, Hans, Nelly en anderen.

Deze keer 2 stickers op een lege zak met diervoeding per 10 geteld 16 vinkjes is 320 stickers geplaatst.

Vertrokken naar de Hogedwarsstraat, Parklaan, Carillonlaan, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg,  Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kardinaal van Rossumplein,  van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr Diepen straat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, Polsbroek, Durendael en Lokerenpassage. 

Bij de Pettelaarseweg zag ik Sjors (George) hij was zonder fiets deze keer.

Bij omgeving winkelcentrum Maaspoort Rut en Els.

Harm met vakantie Martin de vervanger gesproken.

Bij de markt bakkerij 't Stoepje Patrick, Walter, Aleida en nog iemand.

Ik voel me verder goed, op bepaalde momenten kende ik vreugde maar tegelijk ook lastig.

Statistieken;
21,64 Km afgelegd. 
1:57:53 Opnametijd.
13,12 km/u gem snelheid bij beweging.
20,52 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=19X7BkntI_5INkoIm-9zP7j7vAQWUvBk&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Camera op paal bij fietstunnel
verderop hangen er nog een stel meer


Dela Den Bosch | uitvaartcentrum Rompertsebaan 48


Verzetje bij brug omgeving Buitendijk


101 Koningsweg photoshop stedenwand


Redelijk onbekend voor mij


Smeedwerk sier daaronder wandelpad zonder boot


Essent gebouw 


Brievenbus


Zijstraat Taalstraat misschien voorheen kerk


Leeuwenstein narcissen gemaaid plas met fontein?


Elektriche deur bij Maria-oord Vught


Karwei


Garage voor alle automerken


Rotonde bij Kettingweg Vught 


Hoofdingang Zorgpark Voorburg deze ingang heeft gaen slagbomen. 
Achteringangen Boxteleseweg, Parklaaen en Voorburg wel 


OAD balpen, papiertje, 


OAD etiketten en ijzeren waterflesje 


Verschillende potjes 


Oranje kunststof nietjes om in te pakken


Pallet met dozen


Etiketten voor op zakken diervoeding 


Rechter gedeelte met barcode en tekst moest ik er op plakken 
nauwkeurig karweitje om er zo recht mogelijk er op te plakken


Stapel etiketten, geel zwarte box zaten de zakken in


Hoekje bezems, brandblusser Blusco en kast 


Diverse kunststof bakken diverse groottes en kleuren


Pauze deze keer koffie, stroopwafels en snickers


Gebouw Receptie Zorgpark Voorburg Parklaan 8


IJzeren vrouw prins Hendrikpark met ronding


Kunst behoorlijk hoog (15 meter?)
ik denk aan een asymptoot 


De Amazones er staan er hier 3 van

1 opmerking:

  1. Ik kan op mezelf reageren.
    Iets klopt er niet, maar mijn hart wel.
    Ik vertel een klein verhaal.
    Teveel vragen.
    Teveel berichten.
    Ik wens niet gestoord te worden.
    Fijne dag en tot later.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.