woensdag 28 juni 2023

Woensdag Toevlucht kerk, paraplu en fietsrit

Gisteren naar DeStijl geweest, ik zag daar; Ronald, Danie, Sies, Peter, Wisse, Guido, Joke, Willie, Faisel en Eric.
 
Vanmorgen ging de wekker om 8:55 om 10:00 wou ik bij de evangelische Toevlucht kerk zijn.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat 33 Toevlucht kerk.

Ik zag daar; Ray, Joan, Esther en Suri. 
We hebben gebeden, ik veel vragen kunnen stellen, het was goed.

Daarna via de kruiskampsingel naar de Kooikersweg  gereden bij de Paraplu geweest ik zag daar Kees Verlaar en anderen.

Daarna Simon Stevinweg, Samuel Morsestraat, Verlengde Statenlaan, Hugo de Grootlaan, Bordeslaan, Hofvijver, Vijverlaan, Drongelenspad, Maysteeg, Drongelenspad, Kampdijklaan, Postweg, Bosscheweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, bankje, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat hier zag ik Sjors, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, app gestopt.

Daarna Lokerenpassage, Jumbo met Mary en Arabische tolk en terug

Ik voel me verder goed, wel een beetje moe, maar dat geeft niets.

Statistieken;
20,77 Km afgelegd.
1:57:48 Opnametijd.
12,71 km/u gem snelheid bij beweging.
20,35 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze woensdag


Van Zwietenpark ingang


Bij bramen Maasoeverpad


Maasoeverpad stuwtje toevallig net te zien


Opslag caravans of inboedel of wat dan ook maar


Hoogspanningsverdeelstation Sars vrachtwagen 


Lange grote betonnen legostenen wand, 
stalen balk helemaal zichtbaar, begroeiing onder controle  


Toevluchtkerk mijn been


Net echt


Stokbrood


Toilet 


Bij ingang


Kruis Toevlucht kerk 


Paraplu wand


Bakfiets


Omgeving 13 Loten water en zo


Populierenlaan en klimtoren


Rotonde Onderwijsboulevard en zo 


Vuilniswagen deze is nieuw voor mij


Brievenbus, Hermanos 


Verderop trappen en roltrappen van het station 



Klein spleetje er tussen 


Bordeslaan 


Bordeslaan wat verderop 


Paleisbrug


Omgeving JBZ ziekenhuis 


Stukje Postweg 


Ruim er omheen gemaaid 


Onderin Hans Anders Hinthamerstraat en Sint Josephstraat 


Mgr Diepenstraat, de Amazones kunst de naald 


Boodschappen 8 artikelen 
Knoppers, sap, ice tea, melk, scheer gel, 
vega cordon bleu, wortels en toetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.