zaterdag 24 juni 2023

Gisteren feest, zaterdag fietsrit

Gisteren naar de IJzeren Man horeca Vught feest Arjan en Marjanne 25 jaar getrouwd.  Ik kon meerijden met familie Jansen; Martin, Antoinette en Iris.

Verder heb ik deze mensen ontmoet; Tjeerd, Joost, José, Evert, andere Gerard, Ronald, Petra, Gert, Hester, Carsten, ouders Marjanne en anderen.

Sommige had ik lang niet meer gezien, of nooit ik vond het best leuk.

Ik was pas laat huis, vanmorgen daarom niet naar de eendenkooi geweest. Veel rust nodig. 

Uiteindelijk vertrokken in noordelijke richting, Maaspoortweg, Eimeren, plastic afval, Lokeren, Wasweg, Oud Empel, Empelsedijk, Empelse Schans, Sluisweg, Hengmeng, Overkwartier, Maaspoortweg, rondje andere ingang winkelcentrum Maaspoort, Maaspoortweg en stop.

Bij Martin ipv Harm geweest laatste keer. Volgende week vrijdag is Harm er weer is de bedoeling.

Boodschappen gehaald, en weer naar huis.

Ik voel me verder goed, hopelijk nu goed genoeg gerust.

Statistieken;
4,49 Km afgelegd.
35:27 Opnametijd.
10,21 Km/u gem snelheid bij beweging.
15,98 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1SjQZaQFIsxmpLhtlV1ORsqK_xKkVbsA&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag


Steiger IJzeren Man


Luchtkussen bouwwerk 


Hier stonden wij


Brood en zo


Tafeltje of zo

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Omgeving plastic afval 


Deze weer kunnen gebruiken


Lokeren dubbele naambordjes 


De  Naald kunstwerk 


Routes op bord 


Bij sportvelden 


Paard, pony en koeien verderop 


Oud Empel begraafplaats, pad beetje overwoekerd


Oud graf


Ter herdenking


Daarachter uiterwaarden Maas en snelweg brug A2


Uiterwaarden


Bocht Empelse Schans


Sluisweg brug


Kindcentrum vroeger Wikveld 


Brug Hengmeng over de Maaspoortweg


Nieuwe gevel winkelcentrum Maaspoort Lokerenpassage 


Beetje water bij Maaspoortweg


Trap naar het water


Boodschappen; kaasbol, ice tea 2, 
quiche, energymix en yoghurt


Haring


Chinese kool


Paprika mix


Verse jus


Weegschaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.