zaterdag 11 februari 2023

Zaterdag wandeling eendenkooi en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 tijd op te staan, ontbijt, berichten en dat soort dingen. 

Vertrokken naar de eendenkooi deze keer geo tracker app op mobiel wel gelijk op opname gezet.

Ik had te maken met John, Ton, Teun, Jacques, Rini, Paul, Alfons, Thijs, Jan, en Nelly.

Soort bruggetje gevuld met stukjes riet, houten palen, compost en zo.

Ik zat te klungelen met handschoenen, cassis en stroopwafel, na de pauze vertrokken.

Ik voel me verder wel redelijk goed, dadelijk boodschappen, Harm en  uitrusten.

Statistieken;
1,85 Km afgelegd.
35:07 Opnametijd.
3,85 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,97 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1dY9rUYSxWN4gjVCbii2ls0q9xQ_sCEA&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Fietspad diverse bestemmingen


Heel lang geleden zat hier een verbinding


Wildrooster opening voor honden


Aan de overkant eendenkooi


Deur bij draaibrug


Kruiwagen bij ingang


Bord honden verboden


Staat er al even


Vorige keer palen gestapeld


Brug met leuning


Voor de bevers?


Hoezo die stalen balk?


Plas in het midden


Riek met camera


Hierbij denk ik aan een olifant


Balk ligt er al even daarachter rietschuur


Oude boom


Spijkers, verf op balkje maar wel een soort zitplaats


Kruiwagen, grondboor, zagen, schop, spade,
houten hamer, grijze metalen hamer? had ik nooit eerder gezien


Zitje bij insectenhotel


Simpel kan mooi zijn


Insectenhotel 


Riet wanden bij vangpijp 


Riet geladen


Hier met soort bruggetje bezig geweest.
later aangevuld met riet en stammetjes 


Blauwe doeltjes


Bord over de koeien


Wildrooster links rond hekwerk 


Kinderafdeling


Wildrooster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.