zaterdag 25 februari 2023

Zaterdag eendenkooi met wandelroute

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 tijd genoeg voor aankleden, ontbijt, berichten en dat soort dingen.

Gewandeld naar de eendenkooi, Paul kwam me voorbij gefietst. Ik had verder te maken met John, Ton, Teun, Jacques, Alfons, Jan en Joost kwam kijken voor het eerst.

Deze keer heb ik kippengaas op maat geknipt, zodat die rond nieuwe boompjes gezet kan worden zodat de bever ze niet kan om knagen. Ik heb er ongeveer 10 gedaan.

Na de pauze weer vetrokken, kleine omweg gedaan.

Ik voel me verder redelijk goed, dadelijk even naar Harm.

Statistieken;
1,79 Km afgelegd.
32:06 Opnametijd.
4,05 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,91 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=14NtCukBHfBONNhcCdpIxPtjTdlefX00&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag


Vlakbij  huis


Kruising begin van Zwietenpark


Limoisin koeien 


Wildrooster


Lang recht stuk


Eendenkooi stapel hout


Kruiwagens, hekken en paaltjes


Brug



Richting midden een plas


Dezelfde plas


Kruiwagen met rol kippengaas


Rietschuur


Kniptang, matjes om op te zitten


Vanuit de rietschuur


Stukje rietschuur


Divers


Om je laarzen te poetsen 


Staat er al even


Kalender uil


Diverse handzagen 


Houtblokken en zo 


Stukje houtril bok en zo


Verpakking emmertje 


Stukje houtril 


Ladders


Om rietschermen te maken 


Diverse wandelpaden 


Boom met paddenstoelen 


Stukje vangpijp 


Speelplek in het midden van het van Zwietenpark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.