donderdag 16 februari 2023

Donderdag Cementrum, Adm. Scholing en fietsrit

Vanmorgen ging het opstaan lastig, klungelen met de tijd, ik wou rond 10:00 aankomen bij het Cementrum en dat is wel gelukt.

Bij het Cementrum zag ik Willem, Jolanda en anderen.

Vanaf de Sint Teunislaan, Klokkenlaan, thuis, Lokerenpassage, bij Harm koffie gedronken, boodschappen gedaan bij Mary van de Jumbo, en terug.

Ik zag de oude stukadoor, Marjon achterbuurvrouw, en Jan Ruitenburg. 

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik had te maken met Gerco, Els, John, Helen, Felicia en Tijn.

Daarna Helftheuvelpassage, Zandzuigerstraat, Bruistensingel, De Harendonkweg, Geerke en terug.

Om 17:30 afgesproken; eten bij Carsten en Rianne in Empel was leuk, daardoor hier wat later met de foto's publiceren.

Ik voel me verder wel aardig goed, het was een gevulde dag.

Statistieken;
14,13 Km afgelegd.
1:21:18 Opnametijd.
13,52 Km/u gem snelheid bij beweging.
22.04 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1xg7XcX-sn9RqbEy-O-NZcxVoKV-TZvs&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Cementrum looplamp


Van de Aldi?


Spaken


Isolatie los


Kettingkast en zo


Kolomboor


Broodrooster nog niet klaar


Printplaat


Postcode loterij fiets


Elektro motoren 


Theezakjes 


Winkelcentrum Maaspoort / Lokerenpassage 
piramide van glas in het midden nu opgevuld 


Bossche Bourgondiër


Bakker


Nog van Valentijn 


Vlees 


Gerbera's 


Boodschappen van vandaag


AH zelf scannen


Mandarijnen


OV Chipkaart opladen


Wilde ganzen bij Noorderplas 


Viaduct Dieze A59 Graaf van Solmsweg


Windmolen, wand van beton en transformatorhuisje


Adm. Scholing digitale lettertang 


Schift van vandaag


2 koffie en 1 thee gehad


Zandzuigerstraat


Station Oost


Bruistensingel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.