donderdag 9 februari 2023

Donderdag Cementrum en Adm. Scholing en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 9:30 opstaan, medicijnen, ontbijt en dat soort dingen.

Naar het Cementrum gefietst, ik passeerde Jolanda bij de Sint Teunislaan ik ging over het zebrapad ging een beetje raar. Ik zag daar verder Willem, Jan, Frans en anderen. 

Daarna vertrokken Cementrum Sint Teunislaan, Klokkenlaan, Polsbroek, Lokerenpassage. Even bij Harm geweest en terug om even te rusten.

Daarna vertrokken van huis vertrokken in Westelijke richting van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.  

Ik had te maken met Els, Gerco, Mohammed, John, Helen, Felicia, Bert en Tijn.

Bezig geweest met mailen naar Theo en John, en verder gegaan met Word. Koffie en thee gedeeltelijk verzorgd en vaatwasser uitgeruimd.

Vertrokken vanaf de Hedikhuizerweg, Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Diezekade, Veemarktweg, Boschdijkstraat, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder goed, geen rare dingen gebeurd, dadelijk loempia bij de chinees bestellen en verder weinig plannen.

Statistieken;
13,89 Km afgelegd.
1:10:21 Opnametijd.
14,12 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,87 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=10UvSpQnRL3-21PrpzrV4RH9aolz9x-Y&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Cementrum 


Koektrommel koffiekopje en plantje 


Hangende Overalls  


Whiteboard met kinderfietsjes


Helm bij koffiezetapparaat


Postcode loterij fiets


Wielen richt apparaat


Om door een ringetje te halen 


Rolmaat, vijl en sleutel 


Voor stepje achter loop fietsje 


Smalle fietsaanhanger


Achterlicht op stelling


Organisaties


Deelnemers


Boek over fietsen


Straatkrant


Koffiezetapparaat 


Broodrooster uit elkaar halen 


Mitra Loerenpassage drankwinkel buren van Harm 


Sleutelhangers bij Harm


Omron loods links nieuw


Graaf van Solmsweg, bouw gaande gaat snel ineens


Koffiekopje deze rode had ik vandaag in gebruik 
pc met mijn memory stick 


Schriftje van vandaag


Stukje boek Word deel 1


Heet water kan, Maggi bouillon rood kopje 
een klein beetje de kleuren van een verkeerslicht


Trierbrug en Zandzuigerstraat,  daarachter Ertveldplas 


Verderop Royal Welshbrug


Verkadefabriek met motor 


Huisje Verkadefabriek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.