maandag 20 februari 2023

Maandag dierenweide Vught en fietsrit

Gisteren mijn agenda kwijt geraakt, hopelijk kan ik alle afspraken terug halen.

Vanmorgen ging de wekker om 7:05 tijd om op te staan, ontbijt en dat soort dingen.

Vertrokken in zuidelijke richting Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Parklaan, dierenweide.

Bij het station zag ik toevallig Rini lopen, elkaar gegroet.

Vanaf de dierenweide ging ik naar de Parklaan, Boxtelseweg, Leeuwenstein, Raadhuisstraat, Heuvel, Dorpsstraat, Helvoirtseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderplasweg, Moeke, Homeruspad, Ciserostraat, Platostraat, Tacitusstraat, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Hekellaan, Betaniestraat, Hinthamerstraat, Schilderstraat, Zuid-Willemsvaart, van Berckelstraat, Jan de la Bar laan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Bij de dierenweide zag ik Marcel, Petra, Rien, Frans, Chiel, Rudy, Christiaan, Wilco, Antona, Mariska  en anderen.

Bij de Pettelaarseweg zag ik Sjors toevallig, even mee gepraat, vrijdag weer.

Ik voel me verder goed, dadelijk rond 14:00 komt Nikki poetshulp van Tzorg. 

Statistieken;
22,1 Km afgelegd.
1:58:45 Opnametijd.
12,25 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,46 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1R_inhHWVodHuwwFFM4i48c8fvm4A2pQ&usp=sharing


Fietsrit van deze mandag


Klokkenlaan nieuwbouw


Kemps fietsen


Rotonde met de Draak 


Photoshop stedenwand Eifel toren de rest weet ik niet 


Relatief nieuw ik moet hier bijna altijd 
rechts aanhouden omgeving De Witte


Bankjes nieuw voorheen groot beeld van een koe


Zuilen


Ingang Boxtelseweg 


Mob kar


Gedaantes met de kerststal te maken?


Snoeren


Zwenkwieltjes


Bitjes kruiskop en torch 


Groene melkbus 


Gereedschap om te wieden en zo


Bolderkar


Kas en pauzegebouw voorheen dames mortuarium 


Wand pauzegebouw 


Kerstster en rozen


Ruimte voor pauze en koffie en thee drinken 


Watertoren, Grab & go, kas en ketelhuis


Magnolia gebouw


Wandelende takken, kersen, gezichten en zo 


Leeuwenstein carnavalskleuren 


Gemeentehuis Vught 


De Petrus dicht vandaag


Moeke horeca


Zuiderplas 


Bethaniëstraat, Tuighuis 


Mgr. Diepenstraat, de Amazones en kunstwerk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.