dinsdag 14 februari 2023

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:30 tijd voor ontbijt, berichten en zo.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerstraat Adm. Scholing. 

Ik had te maken met Jorn, Els, Bert, Remco, Helen, en Tijn.

Emails gelezen, koffie en thee verzorgd, verder gegaan met Word. 

Kopie van mijn AS men stick naar mijn nieuwe gemaakt best veel bestanden.

Daarna Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, onder station door, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Dadelijk nog naar de plastic afval Buitenpepersedreef, De Stijl, Harm, boodschappen, vroeg Utrecht bellen, koken, eten en avond in de kerk.

Ik voel  me verder wel goed, wel een gevulde dag, hopelijk is de balans toch een beetje goed.

Statistieken;
11,73 Km afgelegd.
1:09:49 Opnametijd.
13,55 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,58 km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1gJw-ulMcmavyaexzz0FvFdNI-UhO93g&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Koeienhuisje afvalbak weer nieuw


Voorheen paardenweide


Water komt hier omhoog gepompt 


Nummer 99 boerderij zig zag weg


Nieuwbouw vordert


Voertuig zie ik vaker


Demarrage Hedikhuizerweg


Schrift van vandaag


Dubbel koffiezetapparaat en vaatdoek


Stiften en corrigeerspullen 


Perforator


Verticale lamellen geen tralies


Helftheuvelweg graafwerkzaamheden en zo


Motor 


Kleding merken 


Vlees 


Blokker waterkoker


Blokker mixer


Blokker schuursponsjes 


Big Bazar Lion 5x


Koffiemokken 


Ovenwanten gekocht 


Kunststof kratten


Krukjes


€5,28 bij elkaar


Berkman laaiin aanhangerverhuur


Trapveldje 


JOP Kooikersweg


Emmaplein voorheen BD pand


Beeld God met ons staat er bij 
als ik me niet vergis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.