donderdag 23 februari 2023

Donderdag Cementrum, Lokerenpassage en Adm. Scholing

Vanmorgen ging de wekker om 9:00 ik hoefde niet te haasten en het is redelijk gelukt om tijdig aan te komen bij het Cementrum.

Ik had daar te maken met Jan, Willem, Frans, Simon, Kees en anderen.

Vertrokken vanaf het Cementrum Sint Teunislaan, Klokkenlaan, Polsbroek, Durendael, Lokerenpassage.

Even koffie gedronken bij Harm en ontmoette ook mevrouw de Jong. 

Daarna vanaf huis vertrokken in westelijke richting van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Vlakbij huis zag ik Willem voor de tweede keer vandaag.

Bij de Adm. Scholing zag ik Els, Gerco, Helen, Felicia en Tijn.

Daarna vertrokken naar de Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, begraafplaats Orthen, Herven, Klokwetering, Plas Orthen, Schanswetering, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder redelijk, dadelijk makkelijk eten en beeld bel afspraak met Arnoud.

Statistieken;
12,61 Km afgelegd.
1:07:41 Opnametijd.
13,09 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,31 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1C2cnq6KunWi6ZaR8ZaWDqew3ekTCrHg&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Flat Sint Teunislaan onderin sportzaak


Cementrum daarachter schuine gevel


Allerlei bochten


Stukje gevel


Was nieuw voor mij


Rollator op tafel 


Postcode loterij fiets


Stukje oude koelkast


Zadelstroppen


Sloten


Achterlichten


Stoel


Koffie, suiker, koffiecreamer en mokka lady mijn lievelings koek


Soort takel


Stukje onderdelen


Heel veel namen


Shoe Care Harm schoencrème in kleuren  


Runderen


Koeienhuisje


Graaf van Solmsweg Diezebrug A59 en fietspaden


Metalen balk op betonnen muur behoorlijk lang


Schrift van vandaag


Google maps Orthen Adm. Scholing


Trap bij Trierbrug geen fietsgoten daarachter Brabant Hallen


Vanaf de Trierbrug richting Royal Welshbrug waar ik vandaag niet was


Treinrails rechts wat hoger en fietspad onder de Zandzuigerstraat door


Kapel begraafplaats Orthen


Theehuis begraafplaats Orthen


Plas Orthen


Plas Orthen hier was ik nog nooit geweest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.