donderdag 2 februari 2023

Donderdag Cementrum, mobiel accu, Adm. Scholing en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 9:30 ik wou rond 10:00 aankomen bij het Cementrum en dat is aardig gelukt. 

Vertrokken in zuidelijke richting Cementrum Ik zag daar Willem, Jolanda en anderen.

Net toen ik ik klaar was belde de man van de GSM winkel dat mijn accu er was. Gelijk die kant uit gefietst.

Ik moest om 12:00 terug komen, en dat is gelukt. Bij Harm even opgeladen, en weer mee naar de Adm . Scholing. Helaas gaat het opladen super langzaam op dit moment nog maar slechts 28%.

Vertrokken richting Maaspoortweg Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerstraat Adm. Scholing. 

Verder ging het goed bij de Adm. Scholing,  ik had te maken met Els, Mohammed, Helen en Felicia.

Papier en restafval samen  met Els in de grote containers gedaan en wat zwerfafval weg gehaald.

Daarna Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Diezekade, Veemarktweg, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik zat vandaag te klungelen met de timing, rust en actie.

Ik voel me nu redelijk goed, maar niet meer dan dat.

Statistieken;
14,48 Km afgelegd.
Storing met de tijd.
12,67 gem snelheid bij beweging.
23,24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1lw-IIDA2TL2e33wWAdcNvR2QSJjW70Y&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Klokkenlaan 4 flats in aanbouw


Container bij Cementrum


Overburen onderin sportzaak boven 
woningen hoe lang zijn die pilaren?


Kunstig straatwerk 


Pauze tafels fietsenwerkplaats


Divers


Binnenbanden en zo


Gereedschap


Postcodeloterij fiets


5 wieltjes 


Kettingkasten


Banden in dozen


Organisaties


Namen vrijwilligers en zo 


Buren


Pauze tafels 


Omgeving Omron


Reclame


Voertuig bij Omron plas eindelijk eens een keer redelijk op de foto


Woonboten


Hedikhuizerweg vrachtwagen beschadigd 


Adm. Scholing mijn schriftje van 2 dagen 


Omgeving Brabant Hallen


Honden uitren veld en rond gebouw daarachter


Stukje Royal Welshbrug


Verkadefabriek


Bankjes


Steigerhout zetels


Betaalautomaat parkeren


Kopjes 3 x 4 x 2 = 24

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.