maandag 13 februari 2023

Maandag tweede gedeelte

Dit is deel 2 van deze maandag. 

Nu geen route gereden, alleen thuis gebleven.

Ik voel me wel wat vreemd, dit zijn geen standaard dingen die ik doe.

Mocht niet op de klok kijken van mezelf, de wekker ging gewoon om 16:00.

Het waarom snap ik niet.


Placemat Orca zwart wit en Tikkels drop 10x


DCF klokje loopt altijd gelijk


Ikzelf



Onderzetter en stormlantaarn led op batterij


Open vragen


Onderzetter


Theedoos


Facit over gehouden aan mijn werkgever


Mergel, kabouter, slakkenhuis, waxine lichtje en zo


Tegen de hoest


Pannenkoeken mix


Ontstopper


Deze pas gekocht


Senseo


Zit pepermunt in


Nog niet open


Pennen rood-geel-blauw-groen


Brief openers en postzegels


Mooie spreuk


Sneeuwpop


Eland


Gieter


Voortuin Pampusgras


Bier vandaag gekocht


Placemat met in het  midden speciaal bier 
buitenzijden goedkoop bier


Groentemix vlees en groente


Achtertuin lente begonnen


Achtergevel rooster voor afzuigkap en zo


Mobiel fiets houder


Energiemeter, schakelklok en stekkerdoos


Aan elkaar vast

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.