zaterdag 18 februari 2023

Zaterdag eendenkooi en wandeling

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 tijd genoeg om op te staan, berichten en zo.

Gewandeld naar de eendenkooi, kwam daar toch redelijk op tijd aan. 

Ik had te maken met John, Rut, Ton, Teun, Annemiek, Tim, Jacques, Rini, Sander, Alfons, Jan, Ruud en Nellie.  Ik had verder nog 3 namen  mijn lijstje

Betje boerhave kruideniersmseum.nl  Utrecht woord van de dag, waarom weet ik niet.

Ik voel me verder wel goed, het gaat niet makkelijk maar dat hoeft ook niet.
Dadelijk even naar Harm en de Jumbo.

Statistieken;
1,94 Km afgelegd.
36:07 Opnametijd.
4,23 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,35 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1mF57Tt8zht_FBm8EMJESQe30X25Ys6I&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Koeienhuisje 


Lang geleden zat hier een verbinding


Draaibrugbrug eendenkooi


Deur van binnen


Bezems om schoenen schoner te krijgen


Lading hout


Verderop


Paaltjes 


Wandelpad 


Knotbomen


Metalen balk waarom die rioolbuis?


Oude boom


Kruiwagen met compost van riet


Rietmatten afscheiding


Ik had Cassis bij  me


Werkhandschoenen. 


Riet bij plas


Vangpijp


Rieten afscheiding


Bladeren en zo


Ikzelf niet erg vrolijk


Oude boom


Zeshoekige bankjes en insectenhotel 


Plas 


Rieten eenden korven 


Riet en zo


Noorderplas kunnen vissers zitten 


Waterstand redelijk hoog


Speelplek 


Voorheen bruggetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.