zaterdag 27 augustus 2022

Zaterdag eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 tijd genoeg voor ontbijt en zo.

De heenweg is niet geregistreerd per ongeluk.

Bij de eendenkooi waren aanwezig, Rut, Ton, Jacques, Sander, Paul, Thijs, Jan en ikzelf. 

Paar kruiwagens gevuld en gelost onkruid en gras in een grote kuil kunnen doen. Ook aan kunnen stampen. Riek, zeis, bladhark kruiwagen dat soort gereedschap.

Na de pauze vertrokken en kleine omweg terug genomen.

Ik voel me verder wel goed, dadelijk boodschappen doen en wat lastige karweitjes doen.

Statistieken;
1,13 Km afgelegd.
20:46 Opnametijd.
3,66 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,10 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1sr1oaimiF1-el1WpnBNxMLu6ntYmMZI&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Driesprong bijna altijd links


Wildrooster


Binnenkant deur eendenkooi 
ingang met draaibrug er achter


Bij ingang


Afgezaagd


Smal bruggetje


Ander bruggetje 


Deze brug gebruik ik vaak


Kruis verbinding


Dezelfde brug


Bij een vangpijp 


Rietschuur


Oude boom


Plas in het midden


Onderkant tafel grote bladeren 


Kruiwagen met riek


Oude boom


Kruiwagen, riek en handschoenen


Weer aardig leeg


Aparte vorm moest ik een paar keer langs


Boom met riek


Boom met bladhark 17 tanden


Zeis in rust


Tafel ,met handboor, lijst werkzaamheden 
en wat er in de bruine doos zit weet ik niet


Limoisin rund  


Herkauwen 


Bomen bij plas


Deze liep wat verderop 


Noordeplas 


Speeltuin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.