zaterdag 6 augustus 2022

Zaterdag eendenkooi heen en weer

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 ik wou iets na 8:30 vertrekken en dat is gelukt.

Gewerkt met Teun en verder aanwezig Rut, Ton, Rini, Sander, Nelly, Paul, Thijs en Jan. 

Diverse kruiwagen sessies geladen met groen van Teun, het moest op een soort houtril.  

Er kon best wel veel in, maar toch niet erg zwaar.

Ben een beetje moe dadelijk ff rust, en naar de Lokerenpassage en zo.

Ik voel me verder redelijk maar niet makkelijk maar dat hoeft ook niet.

Statistieken;
1,6 Km afgelegd.
30:13 Opnametijd.
3,83 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,14 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1fMmbERYZ4YqnmRLL7YTDR4LqBeSxBhU&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Keet en hoogwerker omgeving scoutinggebouw


Keet


Wildrooster


Netjes gesnoeid recent


Draaibrug eendenkooi 


Bij ingang


Vierkant paaltje 


O ik mocht er toch in


Oude boom en zo


Kruiwagen Fort met mijn werkhandschoenen.


Ooit gesnoeid


Bord


Blauw betekend knotten of zo


Nogmaals kruiwagen


Doorkijkje riet 


Zeis


Van Teun


Afgezaagd


Boom mag denk ik weg


Andere kruiwagen bij rieten afscheiding


Volgeladen


Kleine varens bij dode boom


Pauze plek 


Touwen


Nestkastjes



Sprits gegeten


Heb ik niet gebruikt


Bok, hout zagen


Van Zwietenpark daarachter kinderspeelplek


Grote Canadese ganzen bij water

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.