maandag 15 augustus 2022

Maandag dierenweide Vught en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:03 tijd voor ontbijt, berichten en dat soort dingen.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan Orthenseweg, Emmaplein, station, Koningsweg, Heetmanplein, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Parklaan Voorburg Dierenweide.

Ik heb 14 namen opgeschreven waarvan 4 dames.

Samen de afvalbaken leeg gehaald, er was gebak want Ad en Marcel zijn jarig(geweest).

Teug via de Boxtelseweg, Leeuwenstein, Heuvel, Dorpstraat, Helvoirtseweg, Taalstraaat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Parade, Sint Josephstraat, van Berckelstraat, Jan de La Barlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug. 

Ik voel me verder goed, soms gaan dingen lastig maar ik ben blij dat ik weer geweest ben.

Dadelijk boodschappen doen, verder rustig verwacht ik.

Statistieken;
19,66 Km afgelegd.
1:43:52 Opnametijd.
11,96 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,42 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1XXARRmXiPPSRIbcKljRIEPLl3RvIP-c&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Omgeving Aartshertogenlaan 
hier woont Gerard Driessen


Buitendijk


Verzetje in afscheiding


Regenboog zebra 


Plein waar de bussen keren


Hetzelfde punt


Koningsweg


101 Koningsweg


Photoshop stedenwand 


Stuwen weinig water 


Brabant Service Station verplaatst 


Relatief nieuw 


Rotonde bij De Witte


Ganzen Boxtelseweg


Parklaan 21 Voorburg Vught


Hier kom ik vaak 


Bankje


Kas, insectenhotel en watertoren


Kantine voorheen vrouwen mortuarium


Koffie


Tuinslangen


Hoekje kantine opgezet hert, uil, gezichten, slangen, wandelende takken en zo


Koffie en thee, bekers, bouillon, creamer, 
suiker, roerhoutjes, zoetjes, rietjes en zo


Mozaïek bankje 


Kom hier zelden


Leeuwenstein


Leeuw beeld


De Petrus vandaag niet binnen geweest


Lambertuskerk


Watertappunt Parade Kathedraal Sint Jan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.