dinsdag 2 augustus 2022

Dinsdag Adm. Scholing en vader op bezoek

Vanmorgen ging de wekker om 7:33 douche, ontbijt, berichten en zo.

Daarna gewoon vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg, Adm. Scholing.

Mijn vader belde niet naar de telefoon van Els (mijn mobiel werkt nog niet) dus het bezoek ging door.

Ik had bij de Adm. Scholing te maken met Els, Bert en Prisca; erg rustig dus.

Vertrokken naar de Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, onder station door, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Bij de Draak kwamen Ria en Willem mij tegemoet fietsen, we groetten elkaar was toevallig.

Ik was voor 11:00 thuis, mijn vader kwam pas rond 12:40 via Nijmegen gereden per trein. Ze zijn bezig bij Geldermalsen. Boodschappen gedaan bij Albert Heijn, maaltijdsalades, stroopwafels, Energy Mix, Icetea perzik en Energy Mix.

Hij vertrok weer rond 13:45 richting bus. Terug wou hij met de stoptrein tot Geldermalsen en de rest met de bus.

Ik voel me verder wel goed, blij dat het verder goed ging. 

Statistieken;
11,52 Km Afgelegd.
2:19:04 Opnametijd (laat op pauze gezet).
12,48 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,99 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1dnaaKhmAOKXaO3Q44KUlGPY0ttFCoDU&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Boodschappen van gisteren;
kwark, icetea, 2 bier, melk, tuc, mokka ladies koek


Vanmorgen 2 x LODSI


Windmolen stond vrijwel stil


Graffiti Maasoeverpad komt steeds meer van 


Maasoeverpad Brug Dieze boerderij Graaf van Solmsweg 


Gras en Groen Hedikhuizerweg


Steiger Hedikhuizerweg


Koffie er bij


Bekers, kruidenbouillon lepels, suiker en mokken


Helftheuvelpassage kinderspullen


Links kledingwinkel rechts horeca


Klerenwinkel 


Slager


Van Keulen bakker frietbrood


Reisbureau 


Taarten


Kersen en aardbeien


Rode bessen


Xenos bankje


Xenos servies


Xenos rietjes?


Xenos kaarsen 


Xenos nep bloemen en pauwenveer


Xenos fakkels


JOP gedeeltelijk afgebrand


Water tap punt


Trapveldje 


Deur constructie 


Grote haspel, moet de grond in vermoed ik


Rompertsebaan SuperCoop vrachtwagen gedeelte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.