zaterdag 13 augustus 2022

Zaterdag de eendenkooi gehad

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 ontbijt, berichten en dat soort dingen, vertrek lopend naar de eendenkooi.

Ik had te maken met John, Rut, Ton, Teun, Jacques, Rini, Nelly, Paul, Alfons en Jan.

Paar kruiwagen lading geladen en gelost John en Paul hadden onkruid weg gehaald. Gelost bij houtrillen een stuk verderop.

Ik had genoeg drinken bij me en mijn werkhandschoenen weer gebruikt.

Vanmiddag hoopt mijn zus te komen, zwemmen in de Noorderplas is de bedoeling.

Ik voel me verder goed, beetje moe is niet erg.

Statistieken;
1,63 Km afgelegd.
34:49 Opnametijd.
3,57 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,06 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1k5skZCBi0dW90cYtkBN2QKu3owYasYU&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Buren


Glasbak 3 keuren, kledingbak en afvalbak


Wildrooster


Deur eendenkooi van binnen


Kruiwagens


Kroos


Brug


Oude boom en rietschuur


Grote bladeren


Plas in het mdden


Emmer, borstel en touw 


Camera Jacques


Diverse dieren 


Overleg bij plas


Fort kruiwagen kunststof bak 
riek aan boord


Takkenschaar, riek, bidon en zo 


Stuk dode boom


Dezelfde boom


Kruiwagen handschoenen en riek


Kooikershuisje 


Dode boom met zwammen hoe lang al?


Bij houtrillen


Bakstenen omgeving kooikershuisje 


Riet afscherming


Zicht op vangpijp 


Brug met metalen balk 


Kruiwagen geladen en bok er achter 


Zwanen familie net te ver weg 


Ronde afscherming bij speelgedeelte van Zwietenpark 


Brug en speelgedeelte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.