donderdag 4 augustus 2022

Donderdag poetshulp, Cementrum en fietsrit

De wekker ging om 8:05 douche, ontbijt, berichten, Carola van Tzorg kwam mooi op tijd.

De complete was kunnen doen, inclusief beddengoed, sokken, ondergoed en T-shirts.

Wasmiddel 1 lege fles, heb ondertussen een nieuwe. Op tijd vertrokken 12:11:57 volgens mijn geo app.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan kaart gepost, Sint Teunislaan, Cementrum.

Willem groette mij hij ging net weg. Beetje regen duurde niet zo lang gelukkig.

Verder diverse mensen aanwezig ik ken alleen Frans en Ahmed bij naam. Koffie gedronken en weer vertrokken.

Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, Koningsweg, Paleistrap, Statenlaan, Westerparklaan Vlijmenseweg, Onderwijsboulevard, onder station door, Emmaplein, Orthenseweg, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg en Lokerenpassage. 

Bij het Paleiskwartier een beetje vreemde route, heb 13 Loten niet gevonden.

Bij Harm kreeg ik koffie, daarna boodschappen bij de Jumbo, gedaan; 2 bier, wasmiddel, Tikkels drop, stroopwafels en lege flessen ingeleverd.

Ik voel me verder wel goed, balans zoeken soms lastig.

Statistieken;
14,33 Km afgelegd.
1:27:28 Opnametijd.
12,00 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,49 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1NfSdGjNRuy7EmdPNm0_ccLeFXeMztNI&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Cementrum soort kunstwerk


Tafel fietsenwerkplaats onderin het Cementrum


Eenzame kamerplant


Tafel, hier bezig met fiets


WD-40 en zo


Binnenbanden normaal ventiel 


Rompertsebaan viaduct


Kom hier vaak langs


Fietsenrekken


Buitendijk, kraan weer naar beneden er waren daar een paar mensen bezig


Plein Koningsweg hier draaien bussen


Koningsweg Porsche 911 stond weer links geparkeerd


Hoekje Photoshop steden wand links Paleisbrug


Op de brug


Stukje brug met schuine lift buiten werking

\

Daar kwam ik vandaan compleet met fiets


Op de brug wat verder


Sporen richting station 


Bioscoop nooit binnen geweest


<>


Omgeving Bordeslaan Paleiskwartier


Stukje flat Bordeslaan


Statenlaan links


Rabo bank gebouw


Populierenlaan


Hier weet ik de naam niet van 


Idem


Idem


Stukje onderwijsboulevard


Omgeving Romelaan / Maaspoortweg speeltoestel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.