dinsdag 16 augustus 2022

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage, vader op bezoek, boodschappen en warm eten

Vanmorgen ging de wekker erg vroeg, te vroeg, kon nog even rusten rond 8:15 wou ik vertrekken en dat is gelukt.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Rond 10:00 wou ik vertrekken en dat ging goed.

Helftheuvelweg, Helftheuvelpasssage, Kooikersweg,  Simon Stevinweg, Onder station door, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Romperstebaan, Klokkenlaan en terug.

Mijn vader kwam redelijk op tijd, ik was op de stoel in slaap gevallen.

Richting Lokerenpassage, ik kwam verder tegen mevrouw de Jong, Ria, Wim R en Mary.

Ik voel me verder wel goed, hopelijk dadelijk even rust.

Statistieken;
12,29 Km afgelegd.
1:10:52 Opnametijd.
11,83 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,92 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1VHtqpZBhxMbVWzP6mwuY_WysrrKEq8Q&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Transformatorhuisje


Trappen naar het spoor


Water komt hier omhoog gepompt


Boerderij bij zig zag weg


Brievenbussen nieuw


Stalen balk ligt er al heel lang


Gras en Groen Ruwekampweg / Hedikhuizerweg


Hedikhuizerweg water


In / uit


Keuken Adm. Scholing


Hema bellen


Hema kaarsen 


Keukenspullen


Reisbureau 


Slager


Batterijen


Nivea crème 


Shovel speelgoed


Deegrollers


Blenders


Taarten


Watermeloenen


Kersen en bessen


Tankstation Kooikersweg


Trapveldje Kooikersweg


13 Loten bij water


Klimtoren Kooikersweg 


Populierenlaan


Emmaplein


Supercoop vrachtwagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.